Nadal e consumismo
  • Nadal e consumismo

Nadal e consumismo

19,95 €
Impuestos incluidos
XOSÉ RAMÓN BRANCO BUXÁN
Cantidad
Últimas unidades en stock

 

Security policy (edit with Customer reassurance module)

 

Delivery policy (edit with Customer reassurance module)

 

Return policy (edit with Customer reassurance module)

O texto "NADAL E CONSUMISMO" aborda como o Nadal, orixinalmente unha festividade relixiosa, foi transformado pola sociedade capitalista nun período de consumismo extremo. Presenta varias seccións que exploran desde a orixe e a evolución do Nadal ata as prácticas consumistas modernas e as súas consecuencias.

O texto comeza analizando como os bos desexos de reducir, reutilizar e reciclar perden eficacia durante o Nadal, cando o consumo desmesurado de bens se dispara. A sociedade occidental, motivada por un "espírito do Nadal", cae no consumismo, promovendo compras excesivas e celebrando con comidas abundantes e agasallos ostentosos, frecuentemente innecesarios.

Desmonta o Mito do Nadal examinando a súa orixe histórica, revelando que a súa celebración e data son invencións da Igrexa Católica. A tradición foi adulterada e aculturada a través dos séculos.

Tamén desmonta as falacias consumistas do neoliberalismo, a ideoloxía do imperio norteamericano que veu a substituír o esquema de dominio inglés, cuestionando ideas erróneas como o desenvolvemento medido polo PIB e a crenza de que o consumismo proporciona felicidade.

O texto conclúe apelando a unha ética do consumidor que fomente a sustentabilidade fronte ao consumo irresponsable.

En resumo, "NADAL E CONSUMISMO" ofrece unha crítica profunda ao impacto do capitalismo sobre o Nadal, destacando a necesidade de recuperar o verdadeiro espírito destas festas e promover prácticas máis sostibles e éticas.

9788484877011
1 Artículo
Comentarios (0)
No hay reseñas de clientes en este momento.